SEKTÖRÜMÜZE MÜŞTERİ DENEYİMİ ALANINDA DA ÖNCÜLÜK ETMEYİ HEDEFLİYORUZ

Brisa’nın Lastik Para uygulaması bayi ve müşteri deneyimini geliştiriyor

EKONOMİ 13.06.2021 00:07:00 0
 SEKTÖRÜMÜZE MÜŞTERİ DENEYİMİ ALANINDA DA ÖNCÜLÜK ETMEYİ HEDEFLİYORUZ

Brisa, sektördeki öncü uygulamalarından biri olan Lastik Para ile bayilerine ve dolayısıyla müşterilerine değer katan yaklaşımını sürdürüyor, müşteri deneyimini geliştiriyor. Bayiler için lastik satın aldıkça hak edişlerinin arttığı bir fon oluşturan bu uygulama ile Brisa, yüksek performans gösteren bayilerinin çabalarının karşılık bulmasını ve işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Lastik Para  kaynağı ile bayiye özel ya da bölgesel hediye çeki, promosyon kampanyaları, kurumsal kimlik iyileştirme, dijital pazarlama yatırımı, mobil araç alımı gibi uygulamalar gerçekleştirilmesi hedefleniyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2020 yılında başlattığı, lastik aldıkça hak edişlerin arttığı Lastik Para uygulaması ile iş ortaklarına değer katmayı, müşteri deneyimini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca LastikPara’nın yüklendiği Brisalıyız kartlarla Brisa bayileri farklı markalarda ve sektörlerde avantajlı fiyatlarla satın alma faydası sağlayıp, Brisa çatısı altında olmanın ayrıcalığını yaşıyor. 

2020 yılında, 200 Brisa bayisi Lastik Para uygulamasına katıldı; oluşturulan fonlarla son tüketiciye yönelik hediye çeki, Covid önlemleri, promosyon kampanyası, dijital pazarlama yatırımı, kurumsal kimlik iyileştirme gibi başlıklarda 750’nin üzerinde Lastik Para uygulaması gerçekleşti. Bunlar haricinde bayiler, mobil araç alımı, müşteri bekleme alanı iyileştirme, kurumsal kimlik iyileştirme uygulamaları yapabiliyorlar. Lastik Para uygulamasının 2021 ajandasında ise bölgesel ve merkezi kampanyalar var. 

Bayilerinin işine değer katan bu uygulama ile ilgili Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel, “Günümüz koşullarında müşteri beklentilerindeki hızlı bir değişim ile karşı karşıyayız. 1300’ü aşkın satış noktasından oluşan bayi ağımızla birlikte değişen ihtiyaçlara yönelik yenilikçi uygulamaları hayata geçirmek için çalışıyoruz. Lastik Para uygulamamızla birlikte, iş ortaklarımızı müşteri deneyimini iyileştirecek uygulamalar tasarlama konusunda teşvik ediyoruz. Lastik Para aynı zamanda mağazalarımızda sunduğumuz hizmet kalitesini yükseltmek, yüksek performans gösteren ürünlerimizi tanıtmak, müşteri nezdinde değer yaratan kampanyalar tasarlamak, dijital yatırımlarımızı artırmak ve hizmet noktalarımızın kurumsal kimliklerini yenilemek için de çok önemli bir araç. Bu uygulamamızı genişleterek bayilerimize değer katarken, sektörümüze müşteri deneyimi alanında da öncülük etmeyi hedefliyoruz” dedi. 

 

 

İlginizi Çekebilir

KARTAL’DA İŞÇİLER 9’U 5 GEÇE ATATÜRK İÇİN DURDULAR

RUJ ŞEKLİNDE KULAKLIK: SOUNDCORE A30İ

CANON, EOS R6 MARK III VE YENİLİKÇİ RF 45MM F1.2 STM LENSİNİ TANITTI

TANRIDAĞ: "ALZHEİMER,ANAHTARI NEREYE KOYDUM?" ENDİŞESİNDEN ÇOK DAHA FAZLASI...”

D VİTAMİNİ TAKVİYESİ ALMADAN ÖNCE İKİ KEZ DÜŞÜNÜN

MALTEPE’DE BİRLİK VE DİYALOG

GÖKSOY: “KARTAL’IN BÜTÇESİNİN GİDİŞATINI KAYGIYLA İZLİYORUZ,”

BAYBURT DERNEĞİ’NDEN İYİ PARTİ KARTAL’A ZİYARET

KUVÂ-YI MİLLİYE KAHRAMANI KARTALLI KAZIM, VEFATININ 65. YILINDA KABRİ BAŞINDA ANILDI

ÇOCUKLARDA LÖSEMİNİN 5 ÖNCÜ SİNYALİ!

  • Çarşamba 15.8 ° / 14.4 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Perşembe 16.1 ° / 12.3 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 14.2 ° / 11.8 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 12 9 1 2 19 29
2.FENERBAHÇE A.Ş. 12 8 0 4 15 28
3.TRABZONSPOR A.Ş. 12 7 1 4 10 25
4.SAMSUNSPOR A.Ş. 12 6 1 5 7 23
5.GÖZTEPE A.Ş. 12 6 2 4 9 22
6.BEŞİKTAŞ A.Ş. 12 6 4 2 5 20
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 12 5 3 4 -3 19
8.CORENDON ALANYASPOR 12 3 3 6 0 15
9.TÜMOSAN KONYASPOR 12 4 6 2 -2 14
10.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 12 3 4 5 -2 14
11.KOCAELİSPOR 12 4 6 2 -4 14
12.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 12 3 5 4 2 13
13.HESAP.COM ANTALYASPOR 12 4 7 1 -10 13
14.GENÇLERBİRLİĞİ 12 3 7 2 -5 11
15.KASIMPAŞA A.Ş. 12 2 6 4 -6 10
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 12 1 5 6 -15 9
17.İKAS EYÜPSPOR 12 2 8 2 -9 8
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 12 2 9 1 -11 7