SEKTÖRÜMÜZE MÜŞTERİ DENEYİMİ ALANINDA DA ÖNCÜLÜK ETMEYİ HEDEFLİYORUZ

Brisa’nın Lastik Para uygulaması bayi ve müşteri deneyimini geliştiriyor

EKONOMİ HABERLERİ 13.06.2021 00:07:00 0
 SEKTÖRÜMÜZE MÜŞTERİ DENEYİMİ ALANINDA DA ÖNCÜLÜK ETMEYİ HEDEFLİYORUZ

Brisa, sektördeki öncü uygulamalarından biri olan Lastik Para ile bayilerine ve dolayısıyla müşterilerine değer katan yaklaşımını sürdürüyor, müşteri deneyimini geliştiriyor. Bayiler için lastik satın aldıkça hak edişlerinin arttığı bir fon oluşturan bu uygulama ile Brisa, yüksek performans gösteren bayilerinin çabalarının karşılık bulmasını ve işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Lastik Para  kaynağı ile bayiye özel ya da bölgesel hediye çeki, promosyon kampanyaları, kurumsal kimlik iyileştirme, dijital pazarlama yatırımı, mobil araç alımı gibi uygulamalar gerçekleştirilmesi hedefleniyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2020 yılında başlattığı, lastik aldıkça hak edişlerin arttığı Lastik Para uygulaması ile iş ortaklarına değer katmayı, müşteri deneyimini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca LastikPara’nın yüklendiği Brisalıyız kartlarla Brisa bayileri farklı markalarda ve sektörlerde avantajlı fiyatlarla satın alma faydası sağlayıp, Brisa çatısı altında olmanın ayrıcalığını yaşıyor. 

2020 yılında, 200 Brisa bayisi Lastik Para uygulamasına katıldı; oluşturulan fonlarla son tüketiciye yönelik hediye çeki, Covid önlemleri, promosyon kampanyası, dijital pazarlama yatırımı, kurumsal kimlik iyileştirme gibi başlıklarda 750’nin üzerinde Lastik Para uygulaması gerçekleşti. Bunlar haricinde bayiler, mobil araç alımı, müşteri bekleme alanı iyileştirme, kurumsal kimlik iyileştirme uygulamaları yapabiliyorlar. Lastik Para uygulamasının 2021 ajandasında ise bölgesel ve merkezi kampanyalar var. 

Bayilerinin işine değer katan bu uygulama ile ilgili Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel, “Günümüz koşullarında müşteri beklentilerindeki hızlı bir değişim ile karşı karşıyayız. 1300’ü aşkın satış noktasından oluşan bayi ağımızla birlikte değişen ihtiyaçlara yönelik yenilikçi uygulamaları hayata geçirmek için çalışıyoruz. Lastik Para uygulamamızla birlikte, iş ortaklarımızı müşteri deneyimini iyileştirecek uygulamalar tasarlama konusunda teşvik ediyoruz. Lastik Para aynı zamanda mağazalarımızda sunduğumuz hizmet kalitesini yükseltmek, yüksek performans gösteren ürünlerimizi tanıtmak, müşteri nezdinde değer yaratan kampanyalar tasarlamak, dijital yatırımlarımızı artırmak ve hizmet noktalarımızın kurumsal kimliklerini yenilemek için de çok önemli bir araç. Bu uygulamamızı genişleterek bayilerimize değer katarken, sektörümüze müşteri deneyimi alanında da öncülük etmeyi hedefliyoruz” dedi. 

 

 

İlginizi Çekebilir

DİYETİSYEN ESRA ÖZTÜRK “POPÜLER ZAYIFLAMA ÜRÜNLERİ NEDEN RİSKLİ?

DYT. YURTTADUR: “KÜÇÜK GÖRÜNEN BESLENME HATALARI, DİYABET KONTROLÜNÜ ZORLAŞTIRIYOR!”

DAHA SERİN, DAHA HIZLI VE DAHA VERİMLİ KABLOSUZ ŞARJ DÖNEMİ TÜRKİYE’DE BAŞLADI.

MAMÇU: “CİDDİ SONUÇLARA NEDEN OLABİLEN GRİP, SOĞUK ALGINLIĞI İLE KARIŞTIRILABİLİYOR! “

ÇEVRE BİLİNCİ KUŞAKLAR ARASI ETKİLEŞİMLE GÜÇLENİYOR

MALTEPE'NİN ŞAMPİYONLARINDAN ETKİLEYİCİ GÖSTERİ

BAĞIŞIKLIĞI GÜÇLENDİREN 10 ÖNEMLİ ÖNERİ

ACER ASPİRE 14 AI: ULTRA HAFİF TASARIMI VE AI PERFORMANSIYLA ÇALIŞMA RUTİNLERİNİ DÖNÜŞTÜREN GÜÇ

HUAWEI NOVA 14 PRO: PRO SEVİYE KAMERA, ÖZEL FİYAT FIRSATIYLA TÜRKİYE’YE GELİYOR

OP. DR. HANİFE ÖZTÜRK KAHRAMAN, “DİYABET GÖZDE GERİ DÖNÜŞÜ ZOR HASARLARA YOL AÇABİLİR

  • Pazar 14.6 ° / 11.1 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Pazartesi 9.7 ° / 8.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Salı 10.7 ° / 8.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 15 11 1 3 21 36
2.FENERBAHÇE A.Ş. 15 9 0 6 18 33
3.TRABZONSPOR A.Ş. 14 9 1 4 13 31
4.GÖZTEPE A.Ş. 14 7 2 5 10 26
5.SAMSUNSPOR A.Ş. 15 6 2 7 6 25
6.BEŞİKTAŞ A.Ş. 14 7 4 3 7 24
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 14 6 4 4 -1 22
8.KOCAELİSPOR 14 5 6 3 -3 18
9.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 15 4 6 5 3 17
10.CORENDON ALANYASPOR 14 3 4 7 -1 16
11.TÜMOSAN KONYASPOR 15 4 7 4 -4 16
12.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 15 3 6 6 -6 15
13.HESAP.COM ANTALYASPOR 14 4 8 2 -11 14
14.KASIMPAŞA A.Ş. 14 3 7 4 -7 13
15.İKAS EYÜPSPOR 15 3 8 4 -8 13
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 15 2 6 7 -17 13
17.GENÇLERBİRLİĞİ 14 3 9 2 -7 11
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 14 2 10 2 -13 8